Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Mia - 26 februari 2013 20:14

Ja det var vad jag trodde när jag svängde av från stora vägen när jag kom hem.

Men nej det var soluppgången.... nej jag menar månuppgången.


Fantastikt vackert var det i alla fall. Försökte föreviga men det är inte lätt att fota i mörker.














Efter att ha kastat mig in efter kameran tog jag äntligen in lilla Greta från bilen. Och så gick jag ut och la ut lite grejor för uppletande. Gjorde bara en ruta och slängde in grejorna för hon har ju en tendens att spåra.

Det är bara det att det är ju svårt att dölja spåren i snön så när jag skickade ut henne så drog hon vänster efter spåret och körde spår runt hela rutan innan hon började leta. Grrr   

Ja ja! Gör om gör rätt nästa gång.

Ja så byter hon ju grejor också... Men annars är jag nöjd   


Nu blir det att ta tag i räkningarna


Tjingeling   


Mia

Ovido - Quiz & Flashcards