Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Spänningen är olidlig

Av Mia - 25 april 2012 21:50

Ja nästan i alla fall  

Var och röntgade Greta idag och det såg så bra ut på plåtarna. Nu får man vänta ett par dagar till "gudarna" sagt sitt.


En sömnig liten Greta som väntar på att bli röntgad


Idag har vi också gjort rent på terassen som ska oljas in men först behövdes det tvättas rent. Så först medel för att ta bort skit och gammal "färg" sedan högtryckstvätten för att skölja bort allt.

Men det blev bra till slut.


Före och efter bild.


Det färdiga resultatet.


I söndags var det städdag på klubben. Det gjordes fint både inne och ute.


Agilitybana och hinder fixas


Ojämnheter och diken runt agilitybanan jämnas ut


Sonja och Donald fixar nytt halkskydd till stegen


Trädet beskärs


Syns inte men en liten sädesärla irrade runt i riset. Undrade nog vart bohaget tagit vägen


Jämnas till framför klubbstugan


Mycket sand går det åt


Kommunalarbetare?  


Tommy sätter upp championatstavlor


Här ska fler tavlor sitta


Jag har satt upp tävlingsekipagen på nya tavlan.


Här kommer rallylydnads- och agilityekipage sitta.


Det kommer bli så fint. Hoppas att det mesta blir klart innan tävlingarna i helgen.


En knipa flög in i vårt fönster. Lars-Åke sa att det tog en halvtimme för den att återhämta sig.


Tjingeling  


Mia 





 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

26 april 2012 09:45

Usch ja, verkligen pirriga dagar att vänta på röntgen resultat. Håller tummarna att det är bra :-) .

Vad fint ni gjort på klubben då :-)

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 8 januari 2018 19:41

Då min älskade Greta inte finns ibland oss längre   

Av Mia - 27 oktober 2014 20:20

Ja det var ju inte igår som jag bloggade. Av olika anledningar har det inte blivit av. Inspirationen har inte infunnit sig. Enormt mycket på jobbet hela året och man har varit helt slut    Få se om det kan bli lite ändring nu i alla fall.   K...

Av Mia - 1 december 2013 19:51

Idag var det premiär för Greta att vara draghund    Efter att ha testat ett par gånger på klubben beslöt vi att vi skulle vara med att dra. Första gången vi kopplade på var hon lite fundersam, men med lite godis går allt vägen.    Sedan var jag j...

Av Mia - 9 juni 2013 19:21

Ja det har varit dåligt med bloggande på sista tiden. Tiden räcker inte till    Efter träningen i Norrköping så var det tävling på Gnesta-Trosa BK. Kvällstävling i lägre spår. Hade egentligen anmält mig för att det var så dåligt med anmälningar så ...

Av Mia - 26 maj 2013 20:40

En liten skara av G-stars var vi idag som träffades på Norrköpings BK för lite hundträning. Gösta med husse Ebbe och matte Monica, Görel med matte Mia och så jag med Greta.   Innan jag åkte var jag tvungen att fota hemmavid. Tyvärr blev bilderna ...

Skapa flashcards