Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

Mer bilder

Av Mia - 7 augusti 2011 21:05

Lovade ju lite fler bilder från lägret förra helgen.

Här kommer lite till.


Jag och Greta kör lite fritt följ med Christers övervakande öga.


Hon går så fint vid min sida


Det är ju varmt ute


Söta Greta



 


  


  


Försöker nog ta in nyttig information, eller?


Enduros Bolt! En stor och tung herre. Tror Daniel verkar tycka det också.


Daniel och Christer försöker få Bolt att skälla


Fungerade inge bra


I morgon eller på tisdag ska jag försöka blogga om Aspirant's Kennelläger som var i helgen.

Men nu är jag trööööttt!   


Tjingeling   


Mia


  





 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

8 augusti 2011 18:24

Inte illa för lilla Greta. Läger 2 helger i rad, låter kanon kul :)

Nej du, det där vädret som var igår var verkligen ingen höjdare :( Är verkligen glad att man har tik i sånt väder som bara behöver kissa en gång och så är klar ;)

Vad kul få se lite bilder från Aspirants läger :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

9 augusti 2011 22:56

Hmm, trodde det skulle finnas en massa nya bilder från erat senaste läger...Men icke :(
Då är det bara fortsätta att vänta då och hoppas att du orkar lägga in dom snart ;)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 8 januari 2018 19:41

Då min älskade Greta inte finns ibland oss längre   

Av Mia - 27 oktober 2014 20:20

Ja det var ju inte igår som jag bloggade. Av olika anledningar har det inte blivit av. Inspirationen har inte infunnit sig. Enormt mycket på jobbet hela året och man har varit helt slut    Få se om det kan bli lite ändring nu i alla fall.   K...

Av Mia - 1 december 2013 19:51

Idag var det premiär för Greta att vara draghund    Efter att ha testat ett par gånger på klubben beslöt vi att vi skulle vara med att dra. Första gången vi kopplade på var hon lite fundersam, men med lite godis går allt vägen.    Sedan var jag j...

Av Mia - 9 juni 2013 19:21

Ja det har varit dåligt med bloggande på sista tiden. Tiden räcker inte till    Efter träningen i Norrköping så var det tävling på Gnesta-Trosa BK. Kvällstävling i lägre spår. Hade egentligen anmält mig för att det var så dåligt med anmälningar så ...

Av Mia - 26 maj 2013 20:40

En liten skara av G-stars var vi idag som träffades på Norrköpings BK för lite hundträning. Gösta med husse Ebbe och matte Monica, Görel med matte Mia och så jag med Greta.   Innan jag åkte var jag tvungen att fota hemmavid. Tyvärr blev bilderna ...

Ovido - Quiz & Flashcards