Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Mia - 2 augusti 2011 19:50

Igår så fick jag skjuts hem utav Ann-Margret som skulle plocka hallon. Med sig hade hon sin tik Vinja. Vi träffades i Rinmanparken så att hundarna skulle få hälsa på varandra. Greta skulle ju ha fullt ös som vanligt. Men Vinja sa till henne att nu tar vi det lugnt   Och Greta köpte det fullt ut   

Sedan satt vi in båda två i bilen och Vinja sa till Greta att här ligger vi ner och tar det lugnt. Och inte ett ljud hördes på hela resan hem.


När vi kom hem så fick dom leka med varandra. Det var så skönt och roligt att se att Greta verkligen tog åt sig av vad "gammeltanten" sa.

Det blev en ganska behaglig lek inga rusningar och bara brottning.


Ann-Margret hade naturligtvis med sin kamera och tog lite bilder som jag fick.


Hopp och lek


Vem börjar?


Jag bestämmer säger VInja


Och så lite kullerbytta


Nu ligger du ner!


Söta Vinja och Greta



När dom lekt klart så plockade Ann-Margret några liter hallon. Och jag plockade till Lars-Åke och mig till middag.


Efter det blev det lite lek igen   


I helgen var jag ju på Enduros Kennelläger. Mer kommer om det när jag laddat ner lite bilder.


Tjingeling   


Mia

Ovido - Quiz & Flashcards